کابل ناتهـ، Kabulnath



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Deutsch
هـــنـــدو  گذر
آرشيف صفحات اول
همدلان کابل ناتهـ

دريچهء تماس
دروازهء کابل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

       ساجده میلاد

    

 
بی تو

 

 



دیشب گریسته بودم,من زار زار, بی تو
من زار زار ,دیشب در انتظار , بی تو


چون کوه ها شکستم ,چون ابرها چکیدم
چون ابرها چکیدم, در جوی بار ,بی تو


از آن حریق اندوه خاکسترم به جا ماند
چون برگ های پاییزدر شعله بار بی تو


شب را کنار عکست آهسته گریه کردم
از دل صدات کردم ای یار,یار! بی تو


پیراهنی زاندوه پوشیده بودم و آه
کوچیده بود از من ,صبر و قرار ,بی تو


از هر طرف سیاهی ,ازچار سو غم تو
کابوس بود و اندوه من در حصار ,بی تو

ای جان هر ترانه ,ای یک سر عاشقانه
ای جان تازه ای من ,جان بهار! بی تو


معنی روز تاریک,معنی شب , عقوبت
ای شش جهت بدونت,روییده خار, بی تو


از هر طرف تهاجم از درد از سیاهی
این زندگی تلخم , چون زهر مار بی تو


ساجده میلاد
 

بالا

دروازهً کابل

الا

شمارهء مسلسل   ۵۰۵    سال بست‌ودوم         جوزا    ۱۴۰۵     هجری  خورشیدی                                   اول جون  2026